Wednesday, July 15, 2009


3 comments:

Anonymous said...

غریبه آی غریبه آی غریبه عجب چشمهای تو عاشق فریبه
نگام کن که دوست دارم نگاتو که می شناسم صداتو
غریبه آی غریبه آی غریبه عجب چشمهای تو عاشق فریبه
من از عشق من از تب تو با من آآشنا شو
من از شعر من از شب تو با من هم صدا شو
غریبه آی غریبه آی غریبه عجب چشمهای تو عاشق فریبه
من از گل من از خاک تو از بالای بالا
دلم گرم دلم پاک ولی رسوای رسوا
شکستم گسستم به خاک و گل نشستم
سلامی کلامی بکش نازم که خستم
غریبه آی غریبه آی غریبه عجب چشمهای تو عاشق فریبه
صدام کن صدام کن دلم تنهای تنهاست
بخندون نگریون که چشمام مثل دریاست
شکستم گسستم به خاک و گل نشستم
سلامی کلامی بکش نازم که خستم
من از عشق من از تب تو با من آشنا شو
من از شعر من از شب تو با من هم صدا شو
غریبه آی غریبه آی غریبه عجب چشمهای تو عاشق فریبه
غریبه آی غریبه آی غریبه عجب چشمهای تو عاشق فریبه

بابا said...

دخترم گریه نکن
دختر نازم چقدر گفتم اخلاقت اون چیزی نیست که لایق تو باشه
گوش نکردی که
حالا داری گریه می کنی دل منم می گیره
پاشو 1 آبی به دست و صورتت بزن بعد قشنگ بشین به حرفایی که بزرگترات گفتن و شنیدی فکر کن
فکر کن..
اتفاقاتی که برات افتاده
همشونو بچین کنار هم
ببیبن کی مقصره؟
اون چیزی که دنبالش بودی بهش رسیدی؟
اصلا هدفت چیه تو زندگی؟
هدف!! هر چیزی نمی تونه واسه آدما هدف تلقی بشه
ببین اگه این عمری که خدا واست داده ارزشش اینه که هدرش بدی؟
بعدشم بشینی زاز زاز گریه کنی؟!
بابایی خیلی دوست داره، ولی انگار تو دوسش نداری که اینجوری دلشو میشکنی
نه بابات نه هیشکی ته دلش بهت نمی خوان تو رو با چشم گریون ببینن، چون که دوست دارن. نمی خوان فردا پس فردا ته دلت بگی چرا اون موقع بابایی بهم نگفت ...
چرا دوستام از راه بدرم کردن بعدشم همشون رفتن پی زندگیشون و من..

اتل متل توتوله
بابات داره مبخونه
دخترکم قشنگم
شیطونه بازیگوشم
دارم برات میخونم
دوست داری خانوم بشی
مادر مهربون بشی
یکی یدونه بابات بشی
...
؟
هرچی بودی تا حالا
بزرگ شدی تو حالا
دوستاتو بکن تو گونی
لگد بزد به گونی
هر کدوم پرسید چرا می زنی
بگو دوست دارم
ببین کدومشون واسه قاطی کردنت گریه میکنه
نگرانته که نکنه دیونه شدی
اون همون دوستیه که برات دوسته
اون یکیارو با همون گونی بریزشون دور
دوست خوب خوشبختت میکنه
ایراداتتو می پوشونه
در عین حال سعی میکنه اونارو کم کنه
دوست بدم فقط به فکر اینه که از دوستیش با تو حداکثر استفادشو ببره
هم خودت سعی کن دوست خوبی باشی
هم اینکه دوستاتو خوب انتخاب کن
2تا دوست خوب داشته باشی بهتر از اینه که 100 تا دوست داشته باشی ولی خوب و بدشو بسپاری دست خدا
چند تا نصیحت میکنم اینارو از بابایی به یاد داشته باش:
عهد و پیمانی که می بندی همیشه لهش پایبند باش حتی اگه طرف مقابلت زیر عهدش بزنه
خائن نباش و دور و بر خائنین نرو
بزرگترین آفت امروزی یعنی واژه بیخیال رو فراموش کن
دنیا اگه واسه بیخیالی بود همون اولش به دنیا نمیومدی
1تجربه رو دوبار کسب کنی تجربه نیست، تکرار بیهودست
شهامت زندگی کردن داسته باش، چون زندگی مال شجاعهاست
بیهوده روزاتو نشمر چون شمردن اینجور چیزا وظیفه دنیاست نه تو
باباتو اذیت نکن!!
دیگرانم اذیت نکن
سعی نکن از این و اون واسه امیال شخصیت استفاده کنی چون ازت استفاده میکنن
نگران فردات نباش، خدا ما رو نگه داشته ببینه چیکار میکنیم
تو زندگی 10-20تا هدف داشته باش1-2تاشو Bold کن
از خودت واسه خودت بت نساز چون بت شکستنیست
بعضی چیزا همیشه جالب نیست
اسم و فامیلیتو فراموش نکن
با خودت رو راست باش
اگه اشتباه کردی ،خطا داشتی، اینارو توجیهی واسه خطاکارشدنت ندون
هممون گناهکار و خاطی هستیم
با خودت حرف بزن، نذار وجدانت خوابش ببره
شبا به ستاره ها نگاه کن
یکی دوتاشو دوست داشته باش
زندگیتو خودت بساز نه اینکه از ساخته بساز بفروشها بخری و اسمشو بذاری زندگی
آسمونم نگاه کن
گریه کن ولی گریتو فراموش نکن
به اتفاقات اطرافت خوب نگاه کن، اونا واسه خاطر تو میافتن
واسه بابات بهترین دختر دنیا باش نگو من اینم دوست نداری به من چه
تاثیر آدم رو همه چی هست، حتی رو گنجشکی که رو درختی تو پکن لونه ساخته
عاشق باش و عاشق زندگی کن
تصویر سیاه سفید با عشق رنگی میشه
زندگیت پر نورترین و خوشرنگترین زندگی تو دنیا باشه
دخترم خدات از منم بهت نزدیکتره، فراموشش نکن
وقتی میاد پیشت اگه بد موقعی اومده واسه خاطر تو اومده، روتو اونور نکن

میدونست همشونو میدونستی
منم همه اینارو حتی بیشتر هم میدونم
هممون میدونیم
ولی هممون فراموششون میکنیم
هرچی کمتر فراموششون کنی زندگیت خوشگلتر میشه
وقتی بچه ایم بزرگترا مراقبمونن
خدا هم دلمونو پاک نگه میداره اونم اونطوری کمکمون میکنه
ولی وقتی بزرگ میشیم کم کم این کمکا برداشته میشن تا فرصت محک خوردن پیدا کنیم
تو هم دوست نداری یه روزی وقتی دست دخترتو ول میکنی، به امید اینکه بزرگ شده، زمین خوردنشو ببینی
حتما تو هم مثل تو بچیت واسه روزای بزرگیت آرزوها و رویاهایی داشتی، اونارم فراموش نکن
زندگیتو فراموش نکن
باور کن هر چیز خوبی بخوای خیلی راحت می رسی
ولی چیزای بد خیلی سخت بدست میان و وقتی بهشون رسیدی تازه میفهمی کجا هستی و چقدر از اونجا بیرون اومدن سخته
البته اینا واسه اولش صادقه، یکی همه چیرو ول کنه اینچیزا واسش برعکسه
گنجشک با اون کوچیکیش صبح تا شب جون میکنه
ما با این هیکلمون میخوریمو میخوابیم
اون واسه اون زندگی سادش اون همه اینور و اونور میپره
ما دنیارو به بازی گرفتیمو بیخیال همه چی
اینم خاطرت داشته باش، حتی اگه یه روزی بابایی بدترین آدم دنیا شد تو خوبترین باش

بابایی دوست داره اندازه تو
تو دنیاش باش تا 1دنیا دوست داشته باشه

screaminjay said...

"We're all faced throughout our lives with agonizing decisions, moral choices. Some are on a grand scale, most of these choices are on lesser points. But we define ourselves by the choices we have made. We are, in fact, the sum total of our choices. Events unfold so unpredictably, so unfairly, Human happiness does not seem to be included in the design of creation. it is only we, with our capacity to love that give meaning to the indifferent universe. And yet, most human beings seem to have the ability to keep trying and even try to find joy from simple things, like their family, their work, and from the hope that future generations might understand more"